19 stycznia 2017

Justyna i Adian

Jeden z Ostatnich ślubów w 2016 roku. Z tą parą poznałem się przy okazji ślubów ich przyjaciół. Najpierw Justyny i Adama, później Marioli i Łukasza! Dlatego też możecie podczas tego wesela ujrzeć znajome twarze. Mam szczęście chyba do ludzi których spotykam na swojej drodze bo jest to kolejny fantastyczny ślub na którym byłem. Miłe wspomnienia na długo pozostaną przy mnie. Tym razem miałem pomoc. Monika Ułan dzielnie uzupełniała moje kadry z drugiej perspektywy. Nie mogę nie wspomnieć wspomnieć o ekipie muzycznej. Nie dość ze grali dobrą muzykę, zapewnili dobre kolory na sali (co lubię bardzo) to jeszcze bawili się pomiędzy gośćmi podkręcając zabawę! Zapraszam do obejrzenia fotorelacji! :)





















































 I oczywiście grupówka... dla odmiany z całą ekipą audiowizualną ;)


Brak komentarzy: